Oddelki občinske uprave

Oddelek za razvoj, premoženjske in pravne zadeve

T  03 56 54 350
E  obcina.hrastnik@hrastnik.si


Izvirne naloge oddelka za razvoj, premoženjske in pravne zadeve:

  • opravlja naloge s področja razvojnih projektov občine,
  • pripravlja strategijo razvoja občine ter programske usmeritve in programe razvoja,
  • pripravlja projekte in investicijske programe ter opravlja nadzor nad investicijami,
  • opravlja splošne pravne naloge,
  • nudi strokovno pravno pomoč županu, občinskemu svetu in drugim občinskim organom,
  • ureja premoženjsko pravne zadeve,
  • ureja kadrovske zadeve,
  • pripravlja splošne in druge akte ter mnenja in stališča, s področja dela oddelka,
  • opravlja naloge s področja gospodarstva, kmetijstva in turizma,
  • pripravlja strokovno analitične preglede gospodarskih gibanj, ter koordinira dela z institucijami, ki opravljajo dejavnosti, ki so povezane s pristojnostmi občine na teh področjih,
  • opravlja naloge, ki se nanašajo na pripravo predloga načrta stanovanjske politike občine,
  • opravlja naloge gospodarjenje s stanovanji in poslovnimi prostori v lasti občine,
  • opravlja naloge gospodarjenja z zgradbo občinske uprave,
  • opravlja naloge s področja energetike,
  • opravlja naloge s področja digitalizacije občine in naloge v zvezi z informatizacijo občinske uprave,
  • spremlja, analizira in oblikuje cene iz delovnega področja oddelka in daje mnenje k oblikovanju cen s področja nalog, ki jih zagotavlja občina,
  • sodeluje pri organizaciji in koordinaciji GJS,
  • sodeluje pri gospodarjenju s stavbnimi zemljišči,
  • načrtuje in koordinira sodelovanje z medobčinskimi institucijami,
  • opravlja druge strokovne naloge, ki po svoji naravi sodijo v delovno področje oddelka.

Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve

Vodja oddelka: Suzana Venko

T  03 56 54 366
F  03 56 54 369
E  suzana.venko@hrastnik.si

Izvirne naloge oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve:

  • opravlja naloge s področja vzgoje in izobraževanja, kulture, športa, otroškega varstva, socialnega varstva, osnovnega zdravstva in lekarništva ter opravlja nadzorstvo nad zakonitostjo delovanja javnih zavodov in drugih izvajalcev javnih služb s teh področij,
  • izvaja strokovne naloge za občino in njene organe, kadar je občina ustanovitelj ali soustanovitelj zavoda, s področja dela oddelka,
  • opravlja naloge s področja dela z mladimi in starejšimi,
  • pripravlja razvojne usmeritve in razvojne programe na različnih področjih družbenih dejavnosti,
  • opravlja strokovna, organizacijska, administrativno tehnična opravila za potrebe župana, podžupana, občinski svet in direktorja občinske uprave,
  • opravlja strokovna, organizacijska, administrativno tehnična opravila za občinski svet in njegova delovna telesa ter za člane občinskega sveta, nadzorni odbor ter druge občinske organe,
  • nudi strokovno in administrativno pomoč krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju,
  • opravlja strokovne naloge s področja javnih naročil,
  • opravlja naloge načrtovanja in organiziranja informiranja javnosti,
  • organizira in izvaja protokolarne zadeve,
  • izvaja strokovne naloge s področja javnih del,
  • spremlja, analizira in oblikuje cene iz delovnega področja oddelka in daje mnenje k oblikovanju cen s področja nalog, ki jih zagotavlja občina,
  • pripravlja splošne in druge akte ter mnenja in stališča, s področja dela oddelka,
  • opravlja druge strokovne naloge, ki po svoji naravi sodijo v delovno področje oddelka.

Oddelek za prostor, okolje in gospodarske javne službe

Vodja oddelka: Tomaž Sihur

T  03 56 54 371
F  03 56 54 369
E  tomaz.sihur@hrastnik.si

Izvirne naloge oddelka za prostor, okolje in gospodarske javne službe:

  • pripravlja programska izhodišča, smernice in mnenja v postopkih priprave prostorskih aktov,
  • pripravlja prostorske akte občine,
  • izdaja lokacijske informacije in potrdila o namenski rabi zemljišč,
  • izdaja projektne pogoje, soglasja in mnenja za posege v prostor in gradnjo objektov,
  • pripravlja izvedbeno projektno dokumentacijo za načrtovane posege v prostor,
  • vodi evidence predpisane s področnimi predpisi,
  • nudi strokovno pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora,
  • skrbi za varstvo okolja in zmanjševanje okoljskih bremen, skladno z Zakonom o varstvu okolja
  • pripravlja programe varstva okolja, operativne programe in študije ranljivosti okolja za območje občine,
  • pripravlja sanacijske programe za odpravo posledic in virov obremenitve okolja in skrb za njihovo izvedbo,
  • opravlja druge upravne naloge varstva okolja, ki jih določajo posebni predpisi s področja varstva okolja,
  • skrbi za pripravo okoljskih naložb,
  • organizira in koordinira gospodarske javne službe,
  • gospodari z objekti komunalne infrastrukture,
  • upravlja občinske ceste, parkirišča in druge javne površine,
  • določa projektne pogoje in daje soglasja/mnenja za posege v prostor in priključitve, če ti zadevajo infrastrukturne objekte in naprave gospodarskih javnih služb, če ni to kot javno pooblastilo preneseno na izvajalce gospodarskih javnih služb,
  • načrtuje in koordinira javna dela s področja pristojnosti oddelka,
  • načrtuje in vodi investicije ter projekte občinskega pomena na področju gospodarske javne infrastrukture,
  • pripravlja programe opremljanja stavbnih zemljišč in odmerja komunalni prispevek,
  • skrbi za urejanje in razvoj prometa in prometne infrastrukture,
  • izvaja strokovne in tehnične naloge na področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami (na področju civilne zaščite in reševanja ter požarne varnosti) in s področja obrambnih priprav.
  • spremlja, analizira in oblikuje cene iz delovnega področja oddelka in daje mnenje k oblikovanju cen in daje mnenje k oblikovanju cen s področja nalog, ki jih zagotavlja občina,
  • pripravlja splošne in druge akte ter mnenja in stališča, s področja dela oddelka,
  • opravlja administrativna opravila za organe občinskega sveta,
  • opravlja druge strokovne naloge, ki po svoji naravi sodijo v delovno področje oddelka.

Oddelek za proračun, finance in administrativne zadeve

Vodja oddelka: Lara Gornik

T  03 56 54 381
F  03 56 54 369
E  lara.gornik@hrastnik.si

Izvirne naloge oddelka za proračun, finance in administrativne zadeve:
  • opravlja strokovne naloge, ki se nanašajo na pripravo, postopek sprejemanja in izvajanje proračuna v skladu s predpisi, ki urejajo to področje.
  • pripravlja finančna poročila, zaključni račun proračuna, polletno  in letno poročilo,
  • izvaja naloge na področju finančnih, računovodskih in proračunskih opravil
  • pripravlja premoženjsko bilanco občine,
  • pripravlja letna statistična poročila,
  • koordinira priprave finančnih načrtov proračunskih uporabnikov,
  • koordinira in opravlja nadzor nad uporabo proračunskih sredstev pri neposrednih in posrednih uporabnikih,
  • spremlja gibanje sredstev na zakladniškem računu občine in skrbi za gospodarjenje z likvidnimi sredstvi proračuna,
  • zagotavlja opravljanje nalog v skladu s predpisanim načinom pisarniškega poslovanja in ravnanja z dokumentarnim gradivom,
  • spremlja in analizira davke iz občinske pristojnosti in v skladu z zakonom pripravlja strokovne podlage za njihovo uvedbo oz. usklajevanje,
  • opravlja naloge v zvezi s sprejemom in odpravo pošte ter arhiviranjem za potrebe občinskih organov,
  • vodi evidenco o upravnih stvareh,
  • pripravlja splošne in druge akte ter mnenja in stališča, s področja dela oddelka
  • spremlja, analizira in oblikuje cene iz delovnega področja oddelka in daje mnenje k oblikovanju cen s področja nalog, ki jih zagotavlja občina,
  • opravlja administrativna opravila za organe občinskega sveta,
  • opravlja druge strokovne naloge, ki po svoji naravi sodijo v delovno področje oddelka.

Služba za odnose z javnostmi

Kaja Čop
Administrator V za splošne zadeve in odnosi z javnostjo

03 56 54 353
E   
povezani@hrastnik.si
     kaja.cop@hrastnik.si